Nog maar 3 dagen... - Reisverslag uit Brussel, België van Cindy Brabans - WaarBenJij.nu Nog maar 3 dagen... - Reisverslag uit Brussel, België van Cindy Brabans - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 dagen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

22 September 2007 | België, Brussel

Hallo allemaal,

Het is bijna zover eh! Nog maar 3 dagen…Maandag stijgen we op om 14.05u.! Spannend hoor! De kriebeltjes beginnen groter en groter te worden. Ik ga iedereen enorm hard missen, heb al van heel wat mensen afscheid genomen! Deed wel raar soms…Maandag zal nog wel een hele emotionele dag worden denk ik…Zo afscheid nemen van diegene die echt nauw aan het hart liggen! Man, wat ga ik ze missen!

Vooraleer ik vertrek zou ik toch nog graag iedereen eventjes willen bedanken! Al die mensen die op de Ghanese avond waren, al diegene die op de bingoavond waren, iedereen die gisteren op de spaghettiavond was, iedereen die spullen hebben bijgehouden om mee te geven met de container,…Allemaal heel hartelijk bedankt!

De container is trouwens vorig weekend helemaal ingeladen…Met heel veel dank aan de 4 dokwerkers die heel knap werk geleverd hebben! Eerst moest al het nodige materiaal erin, dat wat echt nodig was…Dus alle knuffels en bijna al de kleren hadden ze eerst op zij gezet! Daar hadden we echt heel veel van over…Maar als bij wonder is alles er toch nog in geraakt! Echt onvoorstelbaar! Diegenen die er bij waren, kunnen nog steeds niet geloven dat alles er echt in zit! In alle openingen steken knuffels, al de dozen kledij zitten erin, er zitten wel 25 rolstoelen in, een stuk of 7 kinderfietsen, dozen met speelgoed, bedden met matrassen, computer- en salontafel, en nog zoveel meer! Niet normaal wat daar allemaal inzit! Bedankt allemaal!

Gisteren heb ik mijn koffers gepakt…Ik mag 2 keer 25kg meenemen! Ik dacht dat ik dat wel ging nodig hebben, maar ik geraak niet aan die kilo’s! Er kan nog zoveel meer bij..Heb nog heel veel plaats over! Hopelijk ben ik niets vergeten…Heb samen met ons mama ingepakt, dus normaal gezien zou alles toch in orde moeten zijn. Heb alles ook gesplitst…Een paar schoenen in de koffer en een paar schoenen in de trekzak, dit ook voor kledij, verzorgende producten, leesboeken, handdoeken, enz.
Het is namelijk zo dat 1 op 3 de koffers niet aankrijgen…Dus hopelijk zit er toch 1 koffer bij!

Ik ga stilletjes aan afsluiten…Het volgende verslag zal vanuit Ghana zijn! Hopelijk hoor ik nog iets van jullie! Je kan altijd reageren op de verslagen die ik erop zet!

Tot binnen 3 maand lieve mensen en nog eens bedankt!

Dikke kus!
Cindy

  • 22 September 2007 - 10:55

    Mariska:

    heey cindy! Veel plezier! een vriend van mij zit nu in Kenia en heeft het ook erg naar zijn zin! kuss mariska en de rest van de familie

  • 22 September 2007 - 11:02

    Nikita:

    eeej meid,

    super veel plezier daar, geniet enorm van de ervaring (ook niet volledig alternatief terugkomen he :D ) ,voorzichtig zijn maar vooral: genieten!!

    kus!

  • 22 September 2007 - 11:03

    Liesbeth:

    hoi Cindy,

    een super aangename stage in Ghana he! Ge ga da wel goe doen !!!
    Ik duim voor jullie

    xxx liesbeth

  • 22 September 2007 - 13:35

    Sven:

    Eeej Ciny!!

    Doe da goe é en veel plezier enz

    Xxx

  • 22 September 2007 - 13:40

    Laura:

    Gij gaat da daar zooo goe doen .. :) Kweet da gwn !! Ben fier zneee!
    Voorzichtig zijn en trugkomen, he !! :)

    Dikke kus xxxx

  • 22 September 2007 - 13:58

    Richard:

    He meiske,wou dat ik in je plaats was,wat een ervaring zeg,3mnd op stage voor iets dat je graag doet.hebben jullie daar geene vlaamse kok nodig hihi.het zal effe wenne zijn voor je mama,maar hier is nog altijd een stoel en een boterhammetje over als ze zich wat alleen voelt.maak veel fun ginder en profiteer er van,want het is misschien éénmaal in je leven dat je zo iets kunt doen(hoop van niet)daag

  • 22 September 2007 - 15:15

    BertHeidiMaudBritt:

    He lieve meid, jammer dat we je niet meer hebben gezien,maak er een leuke tijd van. Doe voorzichtig en als je terug bent komen we meteen langs. Dikke kussen van ons allemaal. XXXXXXXXX

  • 23 September 2007 - 06:51

    Papa:

    Hey mijn grote dochter. Het kriebelt hier bij mij ook. Ik zou wel willen dat het al 23 december was. Toch wens ik je heel veel plezier ginder ver weg, een heel toffe ervaring en tot heel gauw terug. Dikke kus papa

  • 24 September 2007 - 06:13

    Ingrid:

    Hey Cindy,
    3 maand, 3 dagen, 3 uurtjes ...
    Je hebt er zo lang naar uitgekeken, zo hard aan gewerkt ook, geniet er nu maar van, maak er een mooie tijd van !
    We zullen je missen maar gunnen je deze kans van harte.
    Heel veel geluk en wees voorzichtig.
    Dikke knuffel.
    Ingrid en papa. XXX

  • 24 September 2007 - 10:14

    Evi:

    Hey Cindy,

    Veel succes ginder,amuseer je en wees voorzichtig!

    Evi en Linda

  • 24 September 2007 - 19:51

    Nancy:

    Hey Cindy, hoop dat je een goede reis heb gehad.Dat het wachten in Cassablanca ni te lang heeft geduurt.Maak er een fijne tijd van,en vertroetel ze ginder maar eens goe.Grtjes en tot wederhoren.
    Veel geluk....

  • 25 September 2007 - 14:44

    DE SJATTIE:

    Piepeloe Sjnoetiebollieke,
    Je bent nog maar net een dag weg en ik ga er al helemaal aan. Ik mis je enorm.
    Het idee dat'k niet even kan langskomen is hartverscheurend. maar genoeg gezaagd, ik wens je daar heel veel toff weken en khoop dat je van elk moment geniet.
    'kzal wel eeeeeel blij zijn als je terugbent sne :o. dikke zoentjes en knuffies Kloft joe tmeeste!!!

  • 26 September 2007 - 14:44

    Nancy DR:

    heey cindy ik hoop dat je reis goe is verlopen en dat je al die spuletjes die we mee hebben gespaard voor u kindjes goed kunt gebreuken.veel plezier nog daar en wees voorzichtig he doei...

  • 27 September 2007 - 13:58

    Mama:

    Hallo schattebout,eindelijk ikke é.Ik hoop en dat zal ook wel dat je een fijne tijd zal hebben,daar in Afrika. Vele dikke kussen van jouw mamake xxxxxxxxx

  • 30 September 2007 - 08:47

    Saraaa =):

    Mieeeeee ,
    hoe doede da dare al ?
    We zijn iere ont wachte op u volgende berichtje zne !! ale ikke toch althans :p haha ..
    meid , effe in het openbaar ..
    kvinnet echt zaaaalig wagge dare doe ..
    en ge ga da ( zoals ons laura al zei ) Zeker super goe doen !!
    Dikke zoen xxxxxx Geniet ervan

  • 30 September 2007 - 18:53

    Fenia:

    Ik hoop dat de reis wat is meegevallen en dat al je koffers zijn aangekomen. Laat vlug iets weten. Geniet ervan, doe da goed en wees voorzichtig!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Het einde van een fantastische ervaring!

06 December 2007

Dubbel gevoel

22 November 2007

Uk, uk, uk...Het is hier DRUK!

09 November 2007

Cape coast

26 Oktober 2007

Wat een ervaring!
Cindy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 12047

Voorgaande reizen:

24 September 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: