Uk, uk, uk...Het is hier DRUK! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Cindy Brabans - WaarBenJij.nu Uk, uk, uk...Het is hier DRUK! - Reisverslag uit Accra, Ghana van Cindy Brabans - WaarBenJij.nu

Uk, uk, uk...Het is hier DRUK!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Cindy

22 November 2007 | Ghana, Accra

Korte samenvatting van de voorbije dagen

Eet, eet, eet…Het is hier nog altijd bakkes te heet!
Oed, oed, oed…Alles gaat nog steeds SUPERgoed!
Eerd, eerd, eerd…De container is hier donderdag gearriveerd!
Ommeld, ommeld, ommeld…We hebben ondertussen alles opgerommeld!
Erk, erk, erk…Tzwas ontzettend zwaar werk!
Onken, onken, onken…We hebben al veel weggeschonken!
Ij, ij, ij…Wat waren ze allen blij!

Uk, uk, uk…Het was hier heel druk!
Ien, ien, ien…We waren deze week met 10!
Oker, oker, oker…Het waren die mensen van Joker!

Aal, aal, aal…Volgende week krijgen jullie een langer verhaal!

Sorry mensen, maar door gebrek aan tijd heb ik nog geen verslag kunnen typen! Volgende week volgt er zeker meer nieuws...Ter compensatie heb ik enkele nieuwe fotootjes op de site gezet!

Hoor jullie nog wel!
Dikke kus en dikke knuffel!

Ahjah nog eventjes een korte mededeling: We zitten hier nu al 2 maand...Wat dus wil zeggen dat we hier nog 1 maand te gaan hebben! Dat is veel te kort! Daarom heb ik en Linde beslist om hier nog 2 weekjes langer te blijven...Wat dus ook wil zeggen dat ik hier Kerstmis en Nieuwjaar zal vieren! Meerdere informatie volgt in de volgende verslagen!

Dikke kuuuuuuuuus! Mis jullie toch wel beetje hoor!

  • 22 November 2007 - 16:07

    Mama:

    Helaba,joehoe eindelijk ben ik eens eerst.ja,ja nog 2 weekjes langer eh!het zal uw gat varen als ge terugkomt hoor.Dat zal je wel beseffen.Hier alles o.k.Mis je toch ook wel zenne. Amuseer je nog maar,nu kan het nog!Allé als je thuis bent ook wel maar anders eh!Dikke knuffel van uw mama.xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 November 2007 - 19:37

    Linda:

    Dju, dus ik ben tweeds.
    Hebben jullie ondertussen het ticket kunnen verzetten? Leuk, ik zie ernaar uit om die twee weken met jullie van Ghana te genieten.
    aal aal aal, ik wacht op een verhaal.

  • 22 November 2007 - 19:53

    Richard:

    Dat is zo eens iets anders he,de feestdagen in 't zonneke doorbrengen.
    Hang nog maar fink den aap uit,want als je dat hiet doet vinden ze dat maar raar.
    Maar dan wel een beetje hoger in de bomen he.

    Nog veel pret ginder
    Richard

  • 23 November 2007 - 05:13

    Tiffany:

    Heyla meid amai ! Nog twee weken langer :) Goh in de zon :D Gelukzak !

    Hier is het hééél koud, nat, ... Pfft* !
    Ondertusse resultate gekrege van de examens && aan de tweede module begonnen !

    Zal blij zijn als ik u terug zie !

    Groetjes!

    x x x x

  • 23 November 2007 - 08:50

    Ingrid:

    cindy, Cindy, Cindy ....
    en ik die dacht dat je het daar wat rustiger zou hebben/zijn !!!
    Maar Cindy blijft Cindy natuurlijk, gelukkig maar. En wij blij en gerustgesteld.
    Vertel je je kindjes daar ook over het koude, natte België ? Doe ze in ieder geval de groetjes van Gorki, papa en Ingrid.
    Dikke knuffelkus van ons allemaal

  • 28 November 2007 - 16:16

    Lieve Desplenter:

    Beste Cindy
    OOk op jou ben ik razend trots! Departementshoofd zijn is best vermoeiend, maar door verhalen als dat van jou wordt het ook erg boeiend! Ik vind je eentje uit de 1000 (eigenlijk 1500...) - ik wens jet verder het allerbeste en beng aub en beetje Afrika mee naer Antwerpen. Dat kunnen we hier zeer goed gebruiken.
    Lieve Desplenter (jouw departementshoofd die ver van studenten af staat maar in hart en nieren er zeer mee begaan is)
    Dank voor je verhaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Accra

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2008

Het einde van een fantastische ervaring!

06 December 2007

Dubbel gevoel

22 November 2007

Uk, uk, uk...Het is hier DRUK!

09 November 2007

Cape coast

26 Oktober 2007

Wat een ervaring!
Cindy

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 12015

Voorgaande reizen:

24 September 2007 - 23 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: